/  /  /  /  / Poczta Polska wybiera samochody dostawcze marki Citroen
Citroen Jumper

Citroen Jumper

Zmień
SegmentŚrednie dostawcze / VanŚrednie dostawcze / Podwozie
Emisja CO2--
Żużycie paliwa--
 

Poczta Polska wybiera samochody dostawcze marki Citroen

Citroeny dla Poczty Polskiej
© Citroen
Citroeny dla Poczty PolskiejCitroeny dla Poczty PolskiejCitroeny dla Poczty Polskiej

1 360 samochodów marki Citroen dostarczy w formie leasingu firma Post-Tel Sp. z o.o.

W listopadzie 2010 r. Poczta Polska S.A. ogłosiła przetarg nieograniczony na dostarczenie samochodów na potrzeby floty pocztowej w formie leasingu. Przetarg zakończył się w dwóch pierwszych częściach zwycięstwem firmy Post-Tel Sp. z o.o. W ramach tego kontraktu Post-Tel zakupi 1360 samochodów marki Citroën.

Zakup 549 Citroënów Berlingo VAN i 811 Citroënów Jumper jest realizowany - pierwsze samochody już pracują dla Poczty Polskiej. W ramach realizacji zamówienia Citroën musi spełnić rygorystyczne wymagania dotyczące dostawy samochodów (do 11 centrów Poczty Polskiej w całej Polsce); produkty są dopasowane do oczekiwań (funkcjonalność obu modeli Citroëna), i wyróżniają się korzystnymi warunkami zakupu. Dostawa samochodów jest rozłożona na dwa lata. W pierwszym półroczu 2011 Citroën Polska dostarczy do Poczty Polskiej 1066 samochodów, w 2012 roku - zgodnie z wymogami przetargowymi - 294 auta.

Citroëny Berlingo VAN wyposażone są w wysokoprężne silniki 1.6 HDi o mocy 75 KM, a Citroëny Jumper w wersji furgon L2H2 i L3H2 posiadają 100-konne jednostki 2.2 HDi. Część z zakupionych samochodów zostanie zaadaptowana na pojazdy przeznaczone do przewozu wartości pieniężnych.



Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama

Najnowsze wiadomości - Citroen Jumper