/  /  /  /  / Citroen C3 i DS3 idą po sukces
Citroen C3

Citroen C3

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Małe
Cena39 990 zł - 59 490 zł (aktualizacja: 2016-03-01)
Emisja CO299 g/km - 107 g/km
Żużycie paliwa4,3 L/100km - 4,6 L/100km
 

Citroen C3 i DS3 idą po sukces

Citroen|
null
© Citroen
null

Niedawno z linii produkcyjnej francuskiej fabryki w Poissy zjechał 30-tysięczny model Citroen DS3. Cztery miesiące po rozpoczęciu sprzedaży widać, że pierwszy samochód z linii DS spełnia ambitne cele koncernu. Nowy Citroen C3 również cieszy się powodzeniem.

Niedawno z linii produkcyjnej w fabryce w Poissy zjechał 30-tysięczny model Citroen DS3. Cztery miesiące po rozpoczęciu sprzedaży widać, że pierwszy samochód z linii DS spełnia ambitne cele koncernu. Nowy Citroen C3 również cieszy się powodzeniem: właśnie udało się przekroczyć liczbę 150 000 egzemplarzy wyprodukowanych przez zakładt w Aulnay i w Poissy.

Wyprodukowano 150 000 sztuk nowego Citroena C3…
Wprowadzony do sprzedaży w listopadzie 2009 roku samochód dysponuje wszelkimi atutami, które pozwolą mu osiągnąć taki sam sukces jak poprzednia generacja C3, która sprzedała ponad 2 mln sztuk. Model ten wyróżnia się dzięki jakości i przedniej szybie Zenith, która jest prawdziwym osiągnięciem technologicznym. Przekroczenie takiego progu produkcji po 8 miesiącach od rozpoczęcia sprzedaży samochodu dowodzi, że potrafi on sprostać oczekiwaniom klientom i zwraca na siebie ich uwagę.

…i 30 000 egzemplarzy Citroena DS3
Jest to pierwszy samochód z wyjątkowej linii DS – linii dla klientów szukających wyrazistości, ciekawego wyglądu, stylu, wrażeń i wyrafinowania. DS3 odniósł sukces handlowy we wszystkich 20 krajach, w których jest już w sprzedaży. Stanowi dla koncernu prawdziwy powód do dumy. Postanawiając uzupełnić swoją główną gamę linią samochodów o radykalnych rozwiązaniach, Citroen udowadnia po raz kolejny, że typowe dla niego odwaga i zmysł twórczy mogą być źródłem sukcesu.

Dzięki wprowadzeniu na rynek tych dwóch modeli Citroen zwiększył w Europie sprzedaż w segmencie małych samochodów w pierwszym półroczu. Wzrost wyników dobrze wróży dla celu, jaki wyznaczył sobie koncern: uzyskanie w ciągu dwóch lat 10% udziału w rynku europejskim w segmencie małych samochodów poprzez sprzedaż modeli C1, C3, C3 Picasso oraz DS3.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama