/  /  /  /  / 2005 - Udany rok Citroena w Polsce
Citroen Berlingo

Citroen Berlingo

Zmień
SegmentKombi Van
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

2005 - Udany rok Citroena w Polsce

Citroen|(2006-01-30 15:51)

W pierwszej dziesiątce najchętniej kupowanych w Polsce marek aut osobowych Citroen jest jedynym producentem o dodatnim wyniku sprzedaży w stosunku do ...

W pierwszej dziesiątce najchętniej kupowanych w Polsce marek aut osobowych Citroen jest jedynym producentem o dodatnim wyniku sprzedaży w stosunku do roku poprzedniego. Klientów znalazło 13 132 samochody osobowe, co oznacza wzrost o 15,51%. Łączna sprzedaż modeli aut osobowych i dostawczych Citroena wyniosła 14 829 sztuk wobec 13 434 egzemplarzy, jakie znalazły nabywców w roku 2004.
 
Listę najchętniej kupowanych modeli francuskiej marki otwiera osobowe Berlingo (3 539 sztuk), które ma prawie 24% udział w sprzedaży Citroen Polska. Na kolejnych pozycjach plasuje się C3 (3 101 egzemplarzy i udział na poziomie prawie 21%) oraz C4 (2 167, 14,6%).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama