/  /  /  / Citroen napędza Rafała Majkę
Citroen

Citroen

Zmień
Citroen to francuska marka wytwarzająca samochody osobowe, dostawcze oraz ciężarowe. Logo firmy (zazębienie daszkowe) jest w szczególny sposób związane z Polską. Twórca firmy podróżując przez Polskę nabył bowiem patent na wytwarzanie maszyny do obróbki zębatych kół daszkowych.
Dowiedz się więcej o marce
 

Citroen napędza Rafała Majkę

Citroen Polska|(2013-11-25 09:28)
null
© Citroen
nullnullnull

Rafał Majka, jeden z najlepiej zapowiadających się polskich kolarzy, zostaje ambasadorem marki Citroen. W ramach współpracy sportowiec będzie użytkownikiem modelu Citroen DS5.

Rafał Majka, jeden z najlepiej zapowiadających się polskich kolarzy, zostaje ambasadorem marki Citroen. Jest to realizacja globalnej strategii marki, u podstaw której leży współpraca ze sportowcami, którzy dzięki swojej wytrwałości i odwadze nie boją się sięgnąć po sukces.

Dynamizm, kreatywność, ale przede wszystkim silny charakter są kwintesencją Citroena, dlatego marka od lat współpracuje ze sportowcami w kraju i za granicą. Citroen wspierał m.in. Roberta Korzeniowskiego, był partnerem Kingi Baranowskiej oraz Tomasza Cichockiego, osób o nieugiętej woli walki, które potrafiły odnaleźć w sobie odwagę, by stawić czoła najbardziej ekstremalnym warunkom.

Za granicą ambasadorem marki został m.in. kolarz Peter Sagan, przedstawiciel dynamicznej generacji sportowców, który ma już na swoim koncie sukcesy na arenie międzynarodowej, jak również w swoim rodzinnym kraju. Teraz do grona sportowych osobowości dołącza Rafał Majka, młody, ambitny i utalentowany kolarz, który stoi u progu swojej kariery.

"Współpraca z Rafałem jest częścią strategii biznesowej, realizowanej z powodzeniem na rynkach, na których Citroen jest obecny. Wynika ona z systemu wartości marki. Od lat poszukujemy i z sukcesem współpracujemy z osobami wytrwałymi, energicznymi, które nie boją się stawiać przed sobą ambitnych celów i konsekwentnie je realizują. Jestem przekonany, że Rafał Majka jest właśnie taką osobą - podkreśla Jacek Trojanowski, dyrektor generalny Citroen Polska.  

Od marki Rafał Majka otrzyma dwa samochody linii DS, która jest symbolem kreatywności i technologii Citroena.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama