/  /  /  / Firmy coraz częściej wybierają Chevroleta
Chevrolet

Chevrolet

Zmień
Chevrolet jest największą globalna marką należącą do General Motors, z roczną sprzedażą na poziomie 3,5 miliona pojazdów w ponad 130 krajach. Jest to jednocześnie czwarta co do wielkości światowa marka pod względem sprzedaży.
Dowiedz się więcej o marce
 

Firmy coraz częściej wybierają Chevroleta

Chevrolet Poland|
null
© Chevrolet
null

Chevrolety cieszą się coraz większym zainteresowaniem klientów instytucjonalnych. W ciągu dziewięciu miesięcy zarejestrowali oni ponad 23% więcej aut omawianej marki niż dokładnie rok wcześniej.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Największy wzrost sprzedaży wśród firm zanotował najpopularniejszy w tej chwili model Chevroleta na świecie: Cruze'a kupiło aż 95% więcej klientów instytucjonalnych niż przed rokiem.

Cruze jest również jednym z samochodów najchętniej kupowanych przez klientów indywidualnych: znalazł się w pierwszej piątce najczęściej rejestrowanych modeli w segmencie C.

Jeszcze wyżej w swoich segmentach uplasowały się dwa inne modele Chevroleta: Spark oraz Orlando zajęły pierwsze miejsca w rankingach modeli najczęściej rejestrowanych przez klientów indywidualnych w tym roku. Oba te modele znalazły się również w pierwszej trójce najpopularniejszych samochodów w swoich segmentach wśród wszystkich klientów.

"Cieszy nas ciągły wzrost udziału klientów flotowych w ogólnej sprzedaży Chevroleta: od stycznia do września włącznie udział ten był o 4,5% wyższy niż w tym samym okresie ubiegłego roku i 11% wyższy niż dwa lata wcześniej - podkreśla Bartłomiej Brzozowski, szef działu sprzedaży flotowej Chevrolet Poland.

"A jeszcze bardziej cieszy fakt, że klienci, którzy w przeszłości kupili samochody Chevroleta, wracają do nas i rozszerzają swoją flotę o kolejne Chevrolety".

Chevrolet kieruje swoją ofertę nie tylko do największych przedsiębiorstw, ale również do niewielkich firm, które potrzebują nawet tylko jednego samochodu. Firmy mogą skorzystać ze stworzonych przez Chevroleta programów, takich jak "Chevrolet dla biznesu" (oferta nowoczesnych usług finansowania pojazdów wraz z kompleksową opieką serwisową) oraz "Chevrolet dla flot" (ogólnopolski program serwisowy skierowany do klientów flotowych).

Jedną z nowości w ofercie jest program Leasing 100%, wprowadzony na początku października.

W pierwszych dziewięciu miesiącach zarejestrowano w Polsce łącznie 8 413 nowych aut Chevroleta (+0,9%). Przekłada się to na udział w rynku samochodów osobowych wynoszący 3,95%.

Polacy najchętniej wybierali kompaktowy model Cruze, który znalazł w pierwszych trzech kwartałach roku razem 2 732 właścicieli. Na drugim miejscu uplasował się najmniejszy w gamie marki model Spark (1 876 rejestracji), natomiast na trzecie miejsce podium wszedł model Aveo (1 750 sztuk).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane

Najnowsze wiadomości - Chevrolet

Reklama