/  /  /  / Cruze zapoczątkował globalny sukces sprzedażowy GM
Chevrolet

Chevrolet

Zmień
Chevrolet jest największą globalna marką należącą do General Motors, z roczną sprzedażą na poziomie 3,5 miliona pojazdów w ponad 130 krajach. Jest to jednocześnie czwarta co do wielkości światowa marka pod względem sprzedaży.
Dowiedz się więcej o marce
 

Cruze zapoczątkował globalny sukces sprzedażowy GM

Chevrolet|
null
© Chevrolet
null

We wrześniu Chevrolet obchodzi trzecią rocznicę obecności modelu Cruze na rynku amerykańskim. W Polsce sprzedaż Cruze'a ruszyła kilka miesięcy wcześniej, a pierwsze egzemplarze trafiły do klientów w kwietniu 2009 roku (jeszcze przed amerykańską premierą).

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Ten kompaktowy samochód jest najlepiej sprzedającym się modelem Chevroleta: do dziś na rynkach całego świata w ręce klientów trafiły ponad 2 mln egzemplarzy.

Od czasu debiutu w 2009 roku Cruze sukcesywnie przyczynia się do sukcesu sprzedażowego Chevroleta w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. W pierwszym półroczu tego roku sprzedaż miejskich i kompaktowych samochodów Chevroleta takich jak Spark, Sonic (odpowiednik sprzedawanego w Europie Aveo), Cruze i Volt wzrosła w USA o ponad 220% w porównaniu do pierwszych sześciu miesięcy 2010 roku.

Wynik ten pokazuje, że aktualna gama produktów Chevroleta przyciągnęła do salonów także zupełnie nowych klientów. "Cruze wiedzie prym w segmencie miejskich aut i jest jednym z najchętniej kupowanych modeli Chevroleta wśród klientów poniżej 25. roku życia w USA - zauważa Alan Batey, starszy wiceprezes Chevroleta.

Według najnowszych badań rynku, około 45% amerykańskich nabywców modelu Cruze Clean Turbo Diesel to osoby, które przesiadły się z samochodów konkurencyjnych marek. W zeszłym roku w Europie i na innych globalnych rynkach, gdzie diesle są popularne z uwagi na wysokie ceny benzyny, sprzedano ponad 35 000 egzemplarzy modelu Cruze wyposażonych w jednostkę wysokoprężną.

"Cruze przyciąga do naszej marki nowych klientów, co potwierdza fakt, że w 2013 roku aż 40% nabywców tego modelu stanowiły osoby, które wcześniej nie jeździły samochodami koncernu GM - mówi Cristi Landy, dyrektor marketingu Chevroleta ds. niewielkich modeli i aut elektrycznych.

"Cruze oferuje wyposażenie częściej spotykane w większych i droższych sedanach, przy zachowaniu niskiego zużycia paliwa i ceny auta kompaktowego".

W Polsce Cruze cieszył się dużym zainteresowaniem klientów już od momentu wprowadzenia modelu na rynek, a rozszerzenie oferty o kolejne wersje nadwoziowe spowodowało wzrost sprzedaży o ponad 300% w ciągu ostatnich dwóch lat.

W tym roku sprzedano w naszym kraju już ponad 2 500 egzemplarzy tego modelu, co czyni z niego najchętniej kupowany model Chevroleta.

Najczęściej z salonów sprzedaży wyjeżdża pięciodrzwiowa wersja modelu Cruze, która oferowana jest w cenie już od 49 490 zł.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane

Najnowsze wiadomości - Chevrolet

Reklama