/  /  /  / Chevrolet zostanie partnerem Liverpool FC
Chevrolet

Chevrolet

Zmień
Chevrolet jest największą globalna marką należącą do General Motors, z roczną sprzedażą na poziomie 3,5 miliona pojazdów w ponad 130 krajach. Jest to jednocześnie czwarta co do wielkości światowa marka pod względem sprzedaży.
Dowiedz się więcej o marce
 

Chevrolet zostanie partnerem Liverpool FC

Chevrolet|
null
© Chevrolet
null

Chevrolet ogłosił właśnie, że rozpocznie czteroletnią współpracę z klubem Liverpool FC. W jej ramach amerykański producent zostanie oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Umowa będzie obowiązywała do końca sezonu 2015/16 rozgrywek piłkarskich angielskiej ligi Barclays Premier League oraz innych europejskich rozgrywek. W ramach współpracy logo marki Chevrolet będzie widoczne na stadionie klubu (Anfield), marka będzie promowana w drukowanych i cyfrowych publikacjach, a także na fanpage'ach klubu, zawodnicy klubu wezmą też udział w przedsięwzięciach promujących markę.

Chris Perry, wiceprezes Chevroleta ds. globalnego marketingu powiedział: "Fani klubu Liverpool z całego świata słyną z dozgonnej miłości do swojej drużyny. Nasza współpraca z Liverpool FC wykracza więc poza granice tradycyjnego sponsoringu i obejmuje również interakcję z fanami. Postaramy się angażować ich w całe przedsięwzięcie".

Sprzedaż Chevroleta na rynku europejskim w pierwszym półroczu 2012

Ian Ayre, dyrektor zarządzający klubu Liverpool FC: "Marka Chevrolet, podobnie jak nasz klub, ma długą i bogatą historię, a nasze nowe partnerstwo pokazuje międzynarodowy potencjał Liverpoolu".

"Partnerstwo z tak uznaną marką, jaką jest Chevrolet, przyczyni się do rozwoju naszego klubu i zapewni mu sukces, zarówno na boisku, jak i poza nim. Rozpoczęliśmy współpracę z Chevroletem, aby zaangażować naszych fanów, którzy są jednymi z najbardziej oddanych i wyedukowanych kibiców na świecie".
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane

Najnowsze wiadomości - Chevrolet

Reklama