/  /  /  / Andrzej Żelazny dyrektorem generalnym Regionu Europy Północnej
Chevrolet

Chevrolet

Zmień
Chevrolet jest największą globalna marką należącą do General Motors, z roczną sprzedażą na poziomie 3,5 miliona pojazdów w ponad 130 krajach. Jest to jednocześnie czwarta co do wielkości światowa marka pod względem sprzedaży.
Dowiedz się więcej o marce
 

Andrzej Żelazny dyrektorem generalnym Regionu Europy Północnej

Chevrolet Poland|
null
© IBRM Samar
null

Andrzej Żelazny, który od 2009 roku pełnił funkcję dyrektora generalnego Chevrolet Poland, został mianowany dyrektorem generalnym nowo utworzonego Regionu Europy Północnej.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W skład Regionu Europy Północnej wchodzą takie kraje jak Polska, Szwecja oraz Finlandia. Na dalszym etapie możliwe jest rozszerzenie tej organizacji o kolejne kraje.

Wprowadzone zmiany pozwalają stworzyć bardziej sprawną i wydajną strukturę organizacyjną w regionie, co umożliwi Chevroletowi skuteczniejsze reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe i potrzeby klientów.

W roku ubiegłym łączna sprzedaż Chevroleta w Szwecji, Finlandii i Polsce (kraje wchodzące w skład nowej struktury organizacyjnej) wyniosła łącznie 14 467 sztuk. W Polsce, która jest w regionie liderem pod względem sprzedaży oraz udziału rynkowego, wolumen wyniósł 10 474 sztuk, czyli o 37% więcej niż w roku poprzedzającym. Udział rynkowy wzrósł do 3,18%.

Pomiędzy 2009 a 2012 rokiem Chevrolet w Polsce prawie podwoił swoją sprzedaż, z 5 450 do 10 474 samochodów sprzedanych w rekordowym 2012 roku. W tym czasie podwoił się również udział rynkowy: z 1,53% do 3,18%.

W ubiegłym roku w Szwecji do klientów trafiły 2 862 auta Chevrolet, co przekłada się na udział rynkowy wynoszący 0,88% oraz wzrost sprzedaży o 53%.

W Finlandii sprzedano natomiast w roku ubiegłym 1 131 modeli Chevrolet.

Andrzej Żelazny rozpoczął karierę w koncernie General Motors w sierpniu 1994 roku jako koordynator ds. gospodarki materiałowej w montowni Opla Astry na Żeraniu. W roku 2001 oddelegowany był do pracy w centrali Opla w Niemczech, gdzie kierował zespołem wdrażającym europejski projekt serwisowy. Obejmował stanowiska dyrektora działu obsługi posprzedażnej oraz dyrektora marketingu marki Opel, a następnie dyrektora sprzedaży i marketingu marki Saab.

Od marca 2008 Andrzej Żelazny był dyrektorem sprzedaży i marketingu marki Chevrolet w Polsce, a w listopadzie 2009 objął stanowisko dyrektora generalnego firmy Chevrolet Poland.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane

Najnowsze wiadomości - Chevrolet

Reklama