/  /  /  /  / Chevrolet wyjedzie z Europy
Chevrolet Spark

Chevrolet Spark

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Mini
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Chevrolet wyjedzie z Europy

GM|
null
© Chevrolet
null

Jak zdecydowało kierownictwo General Motors, koncern zamierza przyspieszyć rozwój na rynku europejskim poprzez umocnienie pozycji swoich marek w segmencie głównym (mainstream) oraz premium. Ważne zmiany dotyczą Chevroleta.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Poczynając od roku 2016, GM będzie rywalizował na europejskich rynkach wolumenowych pod szyldem cenionych marek Opel oraz Vauxhall. Z kolei należąca do grupy marka Chevrolet wycofa się ze sprzedaży nowych samochodów w segmencie głównym rynku Europy Zachodniej i Wschodniej, głównie z powodu skomplikowanego modelu biznesowego oraz trudnej sytuacji ekonomicznej w Europie.

Marka Chevrolet podkreśla, że dotrzyma wszelkich zobowiązań gwarancyjnych, wspólnie z dealerami i autoryzowanymi serwisami zapewniać będzie nadal wysoki standard usług serwisowych, a także gwarantuje dostęp do oryginalnych części zamiennych przez co najmniej 10 lat.

Chevrolet, jako czwarta największa marka motoryzacyjna na świecie, dostosuje zamiast tego swoją ofertę pod kątem wybranych modeli o statusie ikony (takich jak np. Corvette) na rynku Europy Zachodniej i Wschodniej. Będzie też nadal szeroko obecna na rynku w Rosji oraz krajów CIS byłego Związku Radzieckiego.

Przyjęta strategia będzie służyć wzmocnieniu pozycji marek Opel i Vauxhall, a jednocześnie pomoże uprościć skomplikowaną sytuację rynkową, która wiąże się z obecnością Opla i Chevroleta w Europie Zachodniej i Wschodniej. Na terenie Rosji oraz krajów CIS obie marki są jasno zdefiniowane i rozróżnione, a co za tym idzie są bardziej konkurencyjne w swoich poszczególnych segmentach.

Z kolei marka Cadillac, która jest na etapie finalizacji planów ekspansji na rynku europejskim, wzmocni i rozbuduje własną sieć dystrybucyjną w ciągu najbliższych trzech lat wraz z przygotowaniami do wprowadzenia szeregu nowości produktowych.

Autor: Rafał Żaglewski
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama