/  /  /  /  / Rekord Chevroleta i lista nowości 2011
Chevrolet Orlando

Chevrolet Orlando

Zmień
SegmentVany / Klasa Niższa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Rekord Chevroleta i lista nowości 2011

Chevrolet Poland|
null
© Chevrolet
nullnullnullnullnullnullnullnullnull

Chevrolet Poland zakończył 2010 rok rekordową sprzedażą samochodów, odkąd ponownie wszedł na polski rynek w 2004 roku. Na klientów czekają teraz kolejne nowości, które mają szansę zająć wysokie miejsca w rankingu popularności.

Tutaj znaleźć można dokładne informacje dotyczące grudniowych wyników sprzedaży oraz rejestracji nowych aut w Polsce.

Chevrolet Poland zakończył 2010 rok rekordową sprzedażą samochodów odkąd ponownie wszedł na polski rynek w 2004 roku. Łącznie sprzedaż Chevroleta w omawianym roku wyniosła 6 170 sztuk, czyli o 472 egzemplarzy więcej niż w 2009 roku. Jest to wzrost o 8,3%.

W grudniu Chevrolet osiągnął sprzedaż na poziomie 630 sztuk. Jest to wynik o 6% lepszy od listopada (594 sztuki). Najlepiej sprzedające się modele to Aveo (241 sztuk), Captiva (184 sztuki), Spark (107 sztuk) oraz Cruze (78 sztuk).

Najlepiej sprzedawanym modelem Chevroleta w całym minionym roku był Aveo. Łącznie do klientów trafiły 3 042 sztuki (49,3% udziału w sprzedaży marki). Kolejne modele pod względem największego udziału w całkowitej sprzedaży Chevroleta to Spark – 906 sztuk (14,7%), Captiva – 727 sztuk (11,8%) oraz Cruze – 720 sztuk (11,7%).  

Rok 2010 był szczególnie rekordowy dla modelu Captiva, który zanotował największą od momentu wprowadzenia na rynek sprzedaż: 727 sztuk. Wzrost aż o 74,3% w stosunku do poprzedniego roku (417 sztuk).

„Osiągnęliśmy rekordowy wynik w minionym roku. Udało się to uzyskać mimo słabszego pierwszego kwartału. Dzięki szybkim i elastycznym działaniom odpowiadającym na zmieniające się warunki rynkowe już od czerwca do grudnia 2010 roku zanotowaliśmy o 64% lepszy wynik w porównaniu z takim samym okresem przed rokiem. To w konsekwencji przyniosło rekordową sprzedaż w historii marki - powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland. „Pomimo wciąż niepewnej sytuacji związanej z wieloma niewiadomymi na rynku motoryzacyjnym w Polsce, w 2011 roku liczymy na jeszcze większą sprzedaż, przede wszystkim dzięki planowanej ofensywie modelowej Chevroleta”.

Rok 2011 to także obchody 100-lecia powstania firmy Chevrolet. Na tą okazję marka przygotowała sporo nowości: rodzinnego vana Orlando, SUV-a Captivę, miejskie Aveo w wersji hatchback i sedan, kompaktowego Cruze’a hatchback oraz sportowe Camaro. Świętowanie rozpocznie się debiutem nowego, siedmioosobowego modelu Orlando. Pierwsze egzemplarze klienci będą mogli odebrać już na początku marca. W kwietniu w salonach sprzedaży pojawi się również nowa Captiva. Kolejne premiery planowane są na połowę roku, kiedy to na rynku zadebiutuje nowe Aveo i Cruze hatchback.

Pod koniec roku Chevrolet Poland planuje wprowadzić również legendę amerykańskiej motoryzacji: Camaro.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama