/  /  /  /  / Chevrolet znów na piątkę w testach Euro NCAP
Chevrolet Captiva

Chevrolet Captiva

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Chevrolet znów na piątkę w testach Euro NCAP

Chevrolet|
null
© Materialy producentów
null

W tym tygodniu opublikowano najnowsze wyniki testów zderzeniowych organizacji Euro NCAP, w których nowy Chevrolet Aveo sedan oraz Captiva uzyskały najwyższe, pięciogwiazdkowe noty.

"Wszystkie nowe modele marki Chevrolet zapewniają teraz imponujący poziom bezpieczeństwa - podkreślił Wayne Brannon, prezes i dyrektor zarządzający Chevrolet Europe. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że dwa kolejne modele z naszej gamy uzyskały najwyższe noty w europejskich testach zderzeniowych”.

Chevrolet Captiva i Aveo sedan dołączają do modeli Cruze, Orlando oraz Aveo hatchback, które wcześniej otrzymały równie wysokie noty. Model Aveo hatchback uzyskał w testach 85 na 100 punktów, co plasuje go wśród najbezpieczniejszych samochodów w segmencie.

Wyniki testów Euro NCAP październik 2011

Captiva wyposażona jest w system wspomagający ruszanie pod górę (HSA) oraz układ elektronicznej stabilizacji toru jazdy (ESC), system zapobiegający blokowaniu kół (ABS) z systemem wspomagania hamowania (BA) oraz system kontroli zjazdu ze wzniesienia (DCS). W standardzie dostępne są przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, a także pasy bezpieczeństwa z napinaczami z przodu oraz trzypunktowe pasy dla wszystkich foteli z tyłu.

Samochód wyposażono w system mocowań Isofix (na obu zewnętrznych fotelach drugiego rzędu), który ułatwia bezpieczne montowanie fotelików dziecięcych. Captiva posiada również aktywne zagłówki, system odłączania pedałów podczas zderzenia oraz elektryczny hamulec postojowy.

Chevrolet Aveo jest standardowo wyposażony w sześć poduszek powietrznych, które podłączono do układu czujników i modułów diagnostycznych zainstalowanych w linii środkowej pojazdu, a także w system Isofix.

Ponadto model ten wyposażony jest również w liczne systemy bezpieczeństwa aktywnego, takie jak system stabilizacji toru jazdy (ESP), czterokanałowy układ zapobiegający blokowaniu kół (ABS) z systemem wspomagania hamowania (BA) oraz układ elektronicznego rozdziału siły hamowania (EBD). Dodatkowo w standardzie dostępny jest system wspomagający ruszanie pod górę (HSA) i tempomat z funkcją ogranicznika prędkości.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama