/  /  /  /  / Chevrolet Europe notuje rekordowy udział rynkowy
Chevrolet Captiva

Chevrolet Captiva

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Chevrolet Europe notuje rekordowy udział rynkowy

Chevrolet|
null
© Chevrolet
null

W pierwszym kwartale Chevrolet Europe sprzedał 55 104 samochody osobowe i SUV-y w Europie Zachodniej i Środkowej, co oznacza 7,8% wzrost sprzedaży. W tym czasie odnotowano sprzedaż nowych samochodów niższą o 8,7% w stosunku do ubiegłego roku.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W pierwszym kwartale Chevrolet Europe osiągnął rekordowo wysoki udział w rynku na poziomie 1,36%, w analogicznym okresie w roku 2011 udział ten wyniósł 1,15%.

"W pierwszych trzech miesiącach roku zwiększyliśmy udział na 23 z 32 rynków w Europie Zachodniej i Środkowej. To doskonały rezultat, biorąc pod uwagę trudną sytuację ekonomiczną w branży motoryzacyjnej - powiedziała Susan Docherty, prezes i dyrektor zarządzająca Chevrolet Europe.

"W tym roku zadebiutują Chevrolety Cruze kombi i Malibu, które wraz z pozostałymi ośmioma nowymi modelami zaprezentowanymi w ciągu ostatnich 18 miesięcy stworzą silną podstawę do dalszego rozwoju - dodała Docherty.

Ofensywa rynkowa Chevroleta trwa

W pierwszym kwartale Chevrolet osiągnął rekordowo wysoki udział w rynku w siedmiu państwach: Albanii (5,04%) Austrii (1,27%), Danii (7,99%), Francji (0,99%), Polsce (3,98%), Turcji (2,79%) i Wielkiej Brytanii (0,83%). Szczególnie wysoki wzrost sprzeaży odnotowano w Polsce (+64%), Wielkiej Brytanii (+40%), Szwecji (+37%), Holandii (+36%), Austrii (+26%), Belgii (+24%) oraz Niemczech (+21%).

Najlepiej sprzedającymi się modelami Chevroleta w Europie Zachodniej i Środkowej w okresie od stycznia do marca 2012 były: Aveo w wersji pięcio- i czterodrzwiowej (15 800 sztuk), miejski Spark (15 000 sztuk) oraz kompaktowy Cruze (10 100 sztuk). Rodzinny van Orlando sprzedał się w liczbie 6 900 egzemplarzy, natomiast SUV Captiva trafił do 6 800 klientów.

Dodatkowo, w pierwszych trzech miesiącach roku Chevrolet sprzedał 2 812 samochodów osobowych i dostawczych w Izraelu.


Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama