/  /  /  /  / Chevrolet Captiva do serwisu
Chevrolet Captiva

Chevrolet Captiva

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Średnia
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Chevrolet Captiva do serwisu

UOKIK|

Jak poinformowała firma Chevrolet Poland, wybrane egzemplarze modelu Chevrolet Captiva mogą ewentualnie mieć usterkę fabryczną i w związku z tym zdecydowano się na ogłoszenie w naszym kraju prewencyjnej akcji serwisowej.

Według informacji przekazanej do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przez firmę Chevrolet Poland, w niektórych egzemplarzach modelu Chevrolet Captiva rok modelowy 2011 może potencjalnie wystąpić nieszczelność na połączeniu przewodu wlewu paliwa i zbiornika paliwa. W konsekwencji mogłoby dojść do wycieku z przewodu paliwowego. Gdy taka sytuacja nastąpi może być wyczuwalny zapach paliwa, ponadto mogą wystąpić problemy z uruchomieniem silnika lub silnik może przestać działać.

W Polsce omawianą akcją serwisową objętych jest 46 samochodów Chevrolet Captiva (lista VIN patrz tutaj).

Autoryzowane serwisy listami poleconymi zawiadomią klientów, którzy kupili samochody objęte kampanią, o uszkodzeniach, jakie mogą występować w ich modelach. Ponadto klienci, którzy zakupili samochody objęte kampanią, zostaną wezwani do złożenia wizyty w autoryzowanym serwisie w celu sprawdzenia, czy w ich samochodzie występuje wyżej opisana wada i ewentualnego dokonania stosownej naprawy.

Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela Chevrolet Poland (adres: Budynek Taurus, III p., ul. Wołoska 5, 02-675 Warszawa; tel. +48 22 606 16 00; Call center tel.: 22 606 17 28, e-mail: cac.chevrolet_pl@gm.com; www.chevrolet.pl).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama