/  /  /  /  / Taką szansę trzeba wykorzystać
Chevrolet Aveo

Chevrolet Aveo

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Małe
Emisja CO2-
Żużycie paliwa-
 

Taką szansę trzeba wykorzystać

Chevrolet|
null
© Chevrolet
nullnullnullnullnullnullnullnullnull

Z okazji setnej rocznicy istnienia marki Chevrolet, w związku z wprowadzeniem na rynek całkiem nowej gamy samochodów, stworzona została nowa komunikacja reklamowa – kampania wizerunkowa pod hasłem "Make it happen".

Ruszyła ona już w kilku krajach Europy, a w Polsce rozpocznie się 26 sierpnia kampanią reklamową nowego Aveo. Będzie ona obejmować spoty telewizyjne, outdoor oraz Internet.

Kampania „Make it happen”, opracowana przez G2/Herezie oraz Grey Warszawa, obejmuje pełną gamę samochodów oferowanych przez Chevroleta: auta miejskie i kompaktowe, SUV-a, vana i legendarne samochody sportowe, Camaro i Corvette, a także elektrycznego Volta o rozszerzonym zasięgu.

„DNA Chevroleta to duch optymizmu i możliwości, zamiłowanie do ekspresyjnego designu i znakomity stosunek wartości do ceny, z którego Chevrolet zawsze słynął - powiedział Wayne Brannon, prezes i dyrektor zarządzający Chevrolet Europe.

Zwyczajowo twierdzi się, że szanse życiowe pojawiają się przypadkiem i powinno się je wykorzystywać, jeśli tylko jest taka okazja – sama idea „szansy” jest mocno związana z amerykańską kulturą, filozofią i dziedzictwem. Marka Chevrolet oferuje swoim klientom świat pełen możliwości, korzystanie z szans, jakie niesie codzienność i życie w niebanalny sposób. Co ważniejsze marka kreuje takie szanse, co daje możliwość dodatkowych przeżyć i doświadczeń jej klientom. „Make it happen” – to kwintesencja nowej kampanii wizerunkowej, która niesie w sobie pozytywną moc, dając nam wiarę w sukces i w to, że można i warto korzystać z życia.

„Jeżeli zapytasz 100 Europejczyków co wiedzą na temat Chevroleta, to z przeprowadzonych badań wynika, że 85 z nich myśli o „Chevym” jako o marce o amerykańskich korzeniach i amerykańskich wartościach. Nie można tego powiedzieć o żadnej innej marce na tym rynku - kontynuuje Brannon.

„Kampania wykorzystuje charakterystyczne elementy stylu amerykańskiego, typowe lokalizacje wyraźnie powiązane ze Stanami Zjednoczonymi, takie jak pustynia Arizony, kinematograficzny styl telewizji i styl fotograficzny, a także amerykańską muzykę - powiedział Eric Wepierre, dyrektor ds. marki i marketingu w Chevrolet Europe.

W kampanii reklamowej wykorzystany zostanie utwór „La Grange” zespołu ZZ Top.

Chevrolet, marka ze 100-letnią tradycją i amerykańskimi korzeniami, od zawsze kojarzona była na świecie z optymizmem i pasją w tworzeniu aut charakteryzujących się legendarnym stylem, śmiałym designem i praktycznymi rozwiązaniami w przystępnych cenach.

Chevrolet przygotował ofertę premierową nowego Aveo, która zacznie obowiązywać w momencie rozpoczęcia kampanii. Od 26 sierpnia wprowadzona zostanie nowa promocja modelu Aveo, który można będzie kupić z rabatem w wysokości nawet do 1 500 zł.  Oznacza to, że pięciodrzwiowa wersja nowego Aveo oferowana będzie już od 34 990 zł.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama