/  /  /  / POLSKA | Najlepszy lipiec w historii Chevroleta
Chevrolet

Chevrolet

Zmień
Chevrolet jest największą globalna marką należącą do General Motors, z roczną sprzedażą na poziomie 3,5 miliona pojazdów w ponad 130 krajach. Jest to jednocześnie czwarta co do wielkości światowa marka pod względem sprzedaży.
Dowiedz się więcej o marce
 

POLSKA | Najlepszy lipiec w historii Chevroleta

Chevrolet|

W lipcu sprzedano w Polsce 820 nowych Chevroletów, czyli o 25% więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, kiedy Chevrolet Poland odnotował sprzedaż 655 samochodów. Jest to najlepszy lipiec pod względem wolumenu sprzedaży w historii firmy w Polsce.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Najchętniej kupowanym modelem był kompaktowy Cruze, który znalazł w ubiegłym miesiącu 308 nabywców, czyli aż o 93% więcej niż w lipcu 2012 roku. Na drugim miejscu listy bestsellerów znalazł się najmniejszy model w ofercie Chevroleta – Spark. Kupiło go 187 osób, czyli o 63% więcej niż rok wcześniej. Na trzecie miejsce podium trafił siedmiomiejscowy van Orlando z wynikiem sprzedaży 105 sztuk – to o 54% więcej niż przed rokiem.

Chevrolet cieszył się w lipcu większym zainteresowaniem zarówno klientów indywidualnych, jak i flotowych. Klienci indywidualni kupili o 23% więcej samochodów ze złotą muszką niż w lipcu 2013 roku, natomiast jeszcze większy wzrost sprzedaży marka zanotowała w segmencie flotowym, gdzie może się pochwalić aż 27% wzrostem.

W lipcu sprzedaż do klientów instytucjonalnych stanowiła aż 65% ogólnej sprzedaży marki w Polsce. Miesiąc wcześniej było to ponad 67%. Wyniki te pokazują, że gama Chevroleta trafia w gusta nie tylko klientów indywidualnych – również firmy coraz chętniej wybierają samochody amerykańskiej marki. Oprócz oferty, która coraz lepiej spełnia wymagania klientów instytucjonalnych, duże znaczenie przy wyborze aut do firmowych flot ma rosnąca wartość rezydualna Chevroletów na polskim rynku, a także specjalne programy, takie jak Chevrolet dla Flot (ogólnopolski program serwisowy skierowany do klientów flotowych) czy Chevrolet dla Biznesu (oferta nowoczesnych usług finansowania pojazdów wraz z kompleksową opieką serwisową). Specjalna oferta Chevroleta skierowana jest także do firm rozpoczynających działalność oraz tych, które w swojej flocie posiadają nawet jeden samochód. Kompleksowe podejście Chevroleta do nawet najmniejszych firm zostało docenione przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, który na podstawie przeprowadzonych ankiet uhonorował w tym roku firmę tytułem „Marka przyjazna Małym i Średnim Przedsiębiorstwom”.

Łącznie od stycznia tego roku do klientów trafiło 6 590 samochodów marki Chevrolet.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Najnowsze wiadomości - Chevrolet

Reklama