/  /  /  / Chevrolet marką przyjazną małym i średnim przedsiębiorstwom
Chevrolet

Chevrolet

Zmień
Chevrolet jest największą globalna marką należącą do General Motors, z roczną sprzedażą na poziomie 3,5 miliona pojazdów w ponad 130 krajach. Jest to jednocześnie czwarta co do wielkości światowa marka pod względem sprzedaży.
Dowiedz się więcej o marce
 

Chevrolet marką przyjazną małym i średnim przedsiębiorstwom

Chevrolet Poland|
null
null

Chevrolet Poland jako jedna z czterech firm otrzymał niedawno tytuł "Marka przyjazna MSP", przyznawany przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
W imieniu marki nagrodę odebrał Krzysztof Melon, dyrektor sprzedaży Chevrolet Poland.

"Bardzo nas cieszy to wyróżnienie, bo jest potwierdzeniem, iż oferta Chevroleta spełnia oczekiwania małych i średnich przedsiębiorstw, a konsekwentnie realizowana polityka sprzedaży flotowej przynosi efekty - powiedział Krzysztof Melon. "Specjalna oferta Chevroleta skierowana jest także do firm rozpoczynających działalność oraz tych, które posiadają nawet jeden samochód".

Projekt Firma Przyjazna MSP to przedsięwzięcie, którego celem jest wyłonienie i promowanie firm oferujących najlepsze usługi i produkty małym i średnim przedsiębiorstwom. Nagradzane są korporacje, dla których firmy z sektora MSP są istotnymi klientami lub kontrahentami biznesowymi.

Podczas procesu oceny pod uwagę brane były przede wszystkim takie kryteria jak to, czy oferta produktów dedykowanych dla MSP jest dopasowana cenowo do ich możliwości finansowych, dostosowanie oferty do oczekiwań i potrzeb klientów z tego sektora, a także koncepcja obecnej i przyszłej strategii mającej na celu zwiększenie poziomu współpracy z MSP.

Najważniejszym kryterium była ilość klientów z sektora MSP oraz ich przyrost.

Około 35% wszystkich sprzedawanych w Polsce modeli Chevrolet stanowią te dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. Do klientów z tego sektora skierowane są przede wszystkim takie modele jak najmniejszy w ofercie Chevroleta Spark, miejskie Aveo i kompaktowy Cruze, a także dwa modele 7-miejscowe: van Orlando oraz SUV Captiva.

Klienci flotowi mogą skorzystać ze specjalnych programów Chevrolet dla Flot (ogólnopolski program serwisowy skierowany do klientów flotowych) czy Chevrolet dla Biznesu (oferta nowoczesnych usług finansowania pojazdów wraz z kompleksową opieką serwisową).
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Najnowsze wiadomości - Chevrolet

Reklama