/  /  /  /  / BMW Group Polska partnerem Polskiego Związku Golfa
BMW Z4

BMW Z4

Zmień
SegmentSportowo Rekreacyjne / Klasa Niższa Średnia
Cena160 100 zł - 274 100 zł (aktualizacja: 2016-07-01)
Emisja CO2159 g/km - 219 g/km
Żużycie paliwa6,8 L/100km - 9,4 L/100km
 

BMW Group Polska partnerem Polskiego Związku Golfa

BMW Polska|
null
© BMW
null

BMW Group od lat aktywnie wspiera rozwój golfa na całym świecie. W ramach swojego zaangażowania w Polsce firma w szczególny sposób skoncentruje się na promowaniu tej dyscypliny sportu wśród dzieci i młodzieży.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Temu celowi ma służyć sponsoring cyklu turniejów BMW PZGolf Junior Tour oraz partnerstwo przy zainicjowanym przez Polski Związek Golfa Narodowym Programie Rozwoju Juniorów.

Jednocześnie BMW Group Polska jako sponsor generalny 11 turniejów z cyklu mistrzostw Polski Citi Handlowy Polish Championships wesprze rozgrywki seniorów.

W ramach współpracy podjętej z PZG firma będzie obecna również podczas najważniejszego wydarzenia sezonu: turnieju Lotos Polish Open, organizowanego w ramach europejskiej ligi zawodowej Pro Golf Tour. Dodatkowo, z okazji XX-lecia polskiego golfa w dniu 28 września na polu golfowym Sobienie Królewskie G&CC wspólnie z PZG zorganizuje jeden z najważniejszych turniejów sponsorskich sezonu 2013: jubileuszowy BMW Championship Poland.

"Wspieranie golfa w Polsce i edukacja juniorów są naturalnym elementem naszej strategii, w której kluczowe miejsce zajmuje polityka społecznej odpowiedzialności. Golf w bezpośredni sposób nawiązuje także do charakteru naszej marki: liczy się w nim z jednej strony dynamika, a z drugiej precyzja i technika - mówi Andreas Biehler, General Manager BMW Group Polska. "BMW Group nie tylko pomaga w rozwoju najbardziej utalentowanych młodych zawodników, ale myśli o miłośnikach golfa na całym świecie już na etapie projektowania samochodów. W auta BMW na przykład można przewozić w nich kije golfowe".

"BMW to jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych w sponsoringu golfa na świecie od wielu lat. Zaangażowanie tej firmy w rozwój golfa w naszym kraju to wspaniała wiadomość dla całego środowiska polskich golfistów, bowiem bez wsparcia BMW utrzymanie dotychczasowego tempa rozwoju tego sportu w Polsce byłoby niezwykle trudne. Szczególnie cieszy nas wsparcie zapewnione juniorom w ich drodze do realizacji marzeń o występnie na igrzyskach olimpijskich - powiedział Marek Michałowski, prezes zarządu PZG.

BMW Group jest związana z golfem od lat, między innymi jest sponsor tytularny prestiżowych turniejów takich jak BMW PGA Championship, BMW Championship czy BMW Masters.

Ambasadorem marki BMW od 2003 roku jest Martin Kaymer, urodzony w Niemczech w 1984 roku światowej klasy zawodnik, obecnie najlepszy golfista Niemiec. W 2011 roku był numerem 1 w rankingu światowym, odniósł zwycięstwo m.in. w PGA Tour i Sunshine Tour, a także aż 10 razy triumfował w European Tour.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama