/  /  /  /  / Rok 2012: Bawaria Motors liderem sprzedaży samochodów BMW i MINI
BMW i3

BMW i3

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Małe
Cena153 700 zł - 179 300 zł (aktualizacja: 2016-07-01)
Emisja CO20 g/km
Żużycie paliwa4,5 L/100km
 

Rok 2012: Bawaria Motors liderem sprzedaży samochodów BMW i MINI

Bawaria Motors|
null
© Bawaria Motors
null

Grupa Bawaria Motors, wieloodziałowy dealer BMW oraz MINI, podsumowała sprzedaż w 2012 roku. Po analizie sprzedaży nowych samochodów w trzech oddziałach w Jankach, Katowicach oraz w Warszawie osiągnięty przez grupę wynik jest aż o 26% lepszy od tego w 2011 roku.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Rok 2012 okazał się być ciężkim okresem dla polskiej sieci dealerskiej. W Polsce zarejestrowano mniej samochodów osobowych niż w 2011 roku. Kryzys przyczynił się do ostrożniejszego podejścia względem nowych inwestycji, a tym samym spowodował zmniejszenie zainteresowania klientów nowymi samochodami. Doprowadziło to do tego, że wiele popularnych marek zanotowało znaczny spadek sprzedaży.

Sytuacja ta nie dotknęła marek premium, dla których miniony rok okazał się być lepszym niż 2011: odnotowano wzrost sprzedaży o ponad 10%.

Przyglądając się marce BMW w Polsce, w minionym roku najwięcej samochodów zarejestrowali klienci grupy Bawaria Motors.

Grupa Bawaria Motors to również niekwestionowany lider sprzedaży samochodów marki MINI: w zeszłym roku klienci grupy nabyli największą liczbę egzemplarzy MINI sprzedanych na polskim rynku.

"Pomimo, iż poprzedni rok okazał się być ciężkim okresem dla branży motoryzacyjnej, nie zniechęciło to nas, a wręcz zmotywowało do jeszcze większej i aktywniejszej pracy. Na początku tego roku zebraliśmy owoce naszego wysiłku w postaci najlepszych wyników sprzedażowych samochodów marki BMW i MINI w 2012 roku - podkreśla prezes zarządu Stefan Van Herpen.

"Możemy poszczycić się tym, iż pomimo niesprzyjającej kondycji gospodarczej odnotowaliśmy 26-proc. wzrost sprzedaży nowych samochodów. Na nasz sukces przyczyniło się wiele czynników, przede wszystkim polityka skierowana na dbałość o klienta oraz jego indywidualne potrzeby. Nasze wyniki sprzedażowe są dowodem na to, iż marka premium, a co więcej samochody BMW i MINI odpowiadają potrzebom polskiego rynku i cieszą się wysokim popytem wśród konsumentów. Nie bez znaczenia są korzenie motoryzacyjne sięgające 2004 roku. Dodatkowym atutem są również wypracowane przez nas procedury, niezmienne od kilkunastu lat, a wręcz wciąż udoskonalane. Mając w zanadrzu nowe generacje samochodów, nowoczesne modele, atrakcyjną politykę cenową oraz profesjonalną ofertę posprzedażową nie zamierzamy zwalniać tempa, ale stale utrzymywać pozycję lidera - zapowiada menadżer.

Bawaria Motors wchodzi w skład grupy kapitałowej PGA Motors, do której należą również w Polsce firmy MB Motors, Lion Motors. Grupa PGA Motors poprawiła wyniki sprzedaży w ujęciu rok do roku aż o 44%.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama