/  /  / 2
BMW 2

BMW 2

Zmień
SegmentSportowo Rekreacyjne / Klasa Niższa Średnia
Cena123 500 zł - 286 788 zł (aktualizacja: 2016-07-01)
Emisja CO299 g/km - 199 g/km
Żużycie paliwa3,8 L/100km - 8,5 L/100km
 
BMW serii 2 - 2013
© BMW
BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013BMW serii 2 - 2013nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull
BMW 2  należy do grupy samochodów sportowo rekreacyjnych premium, w segmencie C. Auto jest trochę większe od swojego poprzednika. Długość wzrosła o 72 mm ( 4432 mm) a szerokość o 26 mm (1774 mm).

Seria 2 coupe jest to samochód który ustala nowe standardy w kompaktowym segmencie premium pod każdym względem. Porównując go do swojego poprzednika stał się bardziej elegancki ale nie stracił przy tym sportowego zacięcia. Dwudrzwiowe nadwozie stało się jeszcze bardziej wyrafinowane a jego kształt nawiązuje do luksusowych modeli bawarskiej marki. Wnętrze auta wykonane jest z materiałów najwyższej jakości. Silnik zamontowany jest wzdłużnie tak aby zapewnić optymalny rozkład masy. Przednie i tylne światła zostały wydłużone a wloty powietrza są nieco większe i nabrały smuklejszych kształtów. Napęd przenoszony jest na tylne koła, co w połączeniu z przemyślaną i przetestowaną z serii 1 konstrukcją zawieszenia, zapewnia imponujące osiągi i niesamowity komfort jazdy.  

W gamie silników znajdują się jednostki rzędowe, wszystkie wyposażone są w dwie sprężarki (technologia TwinPower). Do dyspozycji mamy dwie jednostki benzynowe i trzy napędzane olejem napędowym. Występują trzy odmiany silników wysokoprężnych, generujące odpowiednio 143 KM, 184KM i 218KM. Wszystkie silniki diesla mają cztery cylindry. Natomiast w palecie silników benzynowych mamy do wyboru 184-konny, czterocylindrowy silnik o oznaczaniu 2.0i lub, słynny z modelu 1M, 6-cylindrowy silnik o mocy 326 KM oznaczony M235i. Wersja ta wyposażona jest w system zmiennych faz rozrządu Double-Vanos oraz elektronicznego sterowania wzniosu zaworowego VALVETRONIC. M235i osiąga prędkość 100km/h w niecałe pięć sekund a średnie spalanie waha się pomiędzy 8,1 a 7,6 l/100km. Skrzynie biegów w wersji podstawowej są manualne, istnieje jednak możliwość zamówienia samochodu z 8-biegową skrzynią automatyczną.

Dla bardziej wymagających klientów BMW przygotowało specjalne akcesoria BMW M performance do każdej wersji. Do wersji 220d dostępny jest zestaw Power Kit który podnosi moc silnika do 200 KM, a maksymalny moment obrotowy do 420 Nm. Producent zapewnia że wprowadzone zmiany nie mają wpływu ilość zużycia paliwa i emisję spalin oraz CO2. Do wszystkich wariantów silnikowych BMW oferuje układ jezdny M Performance który zmniejsza prześwit oraz lżejszy i bardziej wydajny układ hamulcowy z lakierowanymi zaciskami w kolorze  żółtym, czerwonym lub pomarańczowym. Wśród dodatków przeznaczonych do wersji M235i znajduje się między innymi układ wydechowy obniżający ciśnienie wsteczne spalin, zapewniający sportowe brzmienie oraz elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego, czy elektroniczna regulacja twardości amortyzatorów.

BMW serii 2 Coupe trudno dopasować odpowiednią konkurencję, jest bowiem jedynym reprezentantem aut grupy premium o nadwoziu typu coupe w segmencie C, jednak jego naturalnymi konkurentami są takie auta jak Audi A3 oraz Mercedes CLA.


 

2 najczęściej porównywany z

Audi TT
Audi TT
BMW 1
BMW 1
BMW 3
BMW 3
BMW 4
BMW 4
BMW Z4
BMW Z4
Infiniti QX50
Infiniti QX50
Mercedes A
Mercedes A
Reklama