/  /  /  /  / Zmiany w public relations Audi w Polsce
Audi Q3

Audi Q3

Zmień
SegmentTerenowo Rekreacyjne / Klasa Niższa Średnia
Cena117 700 zł - 276 200 zł (aktualizacja: 2016-05-01)
Emisja CO2116 g/km - 203 g/km
Żużycie paliwa4,4 L/100km - 8,6 L/100km
 

Zmiany w public relations Audi w Polsce

Volkswagen Group Polska|
null
null

Z dniem 3 września Alicja Florek kończy swoją pracę w dziale public relations i przechodzi do działu marketingu Audi.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Alicja Florek przejmie nowe obowiązki obejmujące szeroko rozumiane kontakty z klientami, w szczególności: Customer Relationship Management, Lead Management oraz Call Center.

Alicja Florek od 1989 roku zajmowała się utrzymywaniem kontaktów z mediami na rzecz marek Volkswagen, Volkswagen Samochody Użytkowe, Audi i Porsche.

Wraz z rozwojem oferty modelowej tych marek nastąpiło rozbudowanie struktur PR. Alicja Florek od roku 2008 pracowała wyłącznie dla marki Audi.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama