/  /  /  / Volkswagen Leasing Polska zwiększa udziały w rynku
Audi

Audi

Zmień
Audi to niemiecka marka wchodząca w skład koncernu Volkswagen, która ma swoją siedzibę w Ingolstadt. Jest to obecnie jeden z głównych producentów samochodów z segmentu premium. Nazwa firmy została zaczerpnięta od przetłumaczonego na łacinę nazwiska założyciela Augusta Horch (w tłumaczeniu na język polski jest to wyraz "słuchaj").
Dowiedz się więcej o marce
 

Volkswagen Leasing Polska zwiększa udziały w rynku

Volkswagen Leasing Polska|
null
© Volkswagen
null

Spółka Volkswagen Leasing Polska utrzymuje pozycję lidera w rankingu Samochody osobowe zarejestrowane na firmy leasingowe, przygotowanym przez IBRM Samar.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Według zestawienia IBRM Samar, w styczniu bieżącego roku zarejestrowano w sumie 5 276 samochodów na firmy leasingowe, czyli o 699 aut więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedzającego (+15,27%).

W styczniowym podsumowaniu opracowanym przez IBRM Samar na pierwszym miejscu pozostaje Volkswagen Leasing Polska. Rejestrując 829 samochodów osobowych, spółka zwiększyła swój udział rynkowy o 1,84 p.p. w porównaniu do stycznia 2012: pierwszy miesiąc nowego roku firma zamknęła z udziałem na poziomie 15,71%.

Firma Volkswagen Leasing Polska jako jedyna wyleasingowała ponad 800 samochodów osobowych, zwiększając tym samym wolumen rejestracji o ponad 30%. Wicelider zestawienia zakończył styczeń z wynikiem 679 zarejestrowanych pojazdów.

Stabilna pozycja Volkswagen Leasing Polska jest odzwierciedleniem silnej pozycji marek należących do koncernu Volkswagen. Skoda jest najpopularniejszą marką samochodową w Polsce, a Volkswagen plasuje się na drugim miejscu. Audi wysunęło się natomiast na pozycję lidera w segmencie premium.

"Ciągły, konsekwentny rozwój Volkswagen Leasing Polska to efekt zarówno przyjętej strategii sprzedażowej, jak i zacieśniania współpracy z siecią dealerską i Volkswagen Group Polska. Opracowywana wspólnie z importerem oferta to kompleksowa odpowiedź na potrzeby naszych klientów zarówno flotowych, jak i detalicznych - komentuje Joanna Wujcik-Lasocka z Volkswagen Leasing Polska.

"Klient, decydując się na zakup samochodu z koncernu VW, otrzymuje atrakcyjną propozycję finansowania oraz korzystne warunki ubezpieczenia pojazdu. Dodatkowo klienci coraz częściej doceniają komfort zakupu samochodu i finansowania wraz z ubezpieczeniem pod jednym dachem".

Spółka Volkswagen Leasing Polska również na koniec roku ubiegłego odnotowała wzrosty. Firma zarejestrowała 9 239 samochodów osobowych (o prawie 60% więcej niż w roku 2011). Zeszłoroczne wyniki pozwoliły spółce uzyskać 15,21% udziału rynkowego.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Najnowsze wiadomości - Audi

Reklama