/  /  /  /  / Nowa reklama Alfy Giulietta
Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo Giulietta

Zmień
SegmentGrupa podstawowa / Klasa Niższa Średnia
Cena71 300 zł - 113 000 zł (aktualizacja: 2016-07-15)
Emisja CO2103 g/km - 157 g/km
Żużycie paliwa3,9 L/100km - 6,8 L/100km
 

Nowa reklama Alfy Giulietta

Alfa Romeo|
null
© Alfa Romeo
nullnullnullnullnull

Alfa Romeo Giulietta powraca w kolejnej, nowej odsłonie reklamowej. Jeśli w pierwszej kampanii, łącząc i przeplatając wzajemnie piękno samochodu z uosobieniem piękna kobiety (aktorka Uma Thurman) „przedstawiała się”: "Jestem Giulietta", teraz prezentuje się wyrażając i wywołując coraz głębsze i silniejsze emocje: "Spójrz na mnie, dotykaj mnie, pobudzaj mnie, ochraniaj mnie, nie krytykuj mnie..."

Seria zachęt, mająca na celu podkreślenie związku między „nią", Giuliettą - bohaterką filmu a widzem, kończących się wyznaniem: "Jestem Giulietta. Zanim o mnie powiesz, sprawdź mnie". Całości akcji spotu towarzyszą silnie oddziałujące i budzące emocje zdjęcia.

W filmie trwającym 30 sekund w szybkim tempie pojawiają się kolejne obrazy: widoki metropolii na przemian z pustynnymi wydmami, radosna niewinność dzieci przechodzi w zmysłowość fascynującej kobiety. Symboliczna narracja podkreśla mocne strony i atuty Giulietty, jak technologia, osiągi i dynamika, lekkość, sprawność, włoski styl, komfort i przyjemność jazdy.

Wszystkiemu towarzyszy ścieżka dźwiękowa autorstwa Flavio Ibba, który wcześniej brał udział w tworzeniu spotu z okazji premiery Giulietty na rynku.

Zrealizowany przez firmę producencką Akita, pod kierunkiem Luca Maroni spot został nakręcony w Barcelonie oraz na sugestywnej Bardenas Reales, największej naturalnej półpustyni w Europie, znajdującej się w południowo-wschodniej Nawarze (Hiszpania).

Wykreowana przez Armando Testa kampania reklamowa prowokująco podkreśla niezawodny i gotowy sprostać każdej próbie charakter modelu, i poprzez narrację i obrazy deklaruje to w sposób nie budzący wątpliwości, o czym świadczy wezwanie ze spotu: "Zanim o mnie powiesz, sprawdź mnie".

Oryginalna kampania reklamowa skutecznie pokazuje, w jaki doskonały sposób Alfa Romeo Giulietta reprezentuje założenia i działania marki do ciągłego doskonalenia technologicznego wszystkich swoich modeli: w rzeczywistości, każdy z nich musi łączyć znakomite osiągi, efektywność jazdy i ochronę środowiska, maksymalny komfort oraz bezpieczeństwo bierne i czynne z zachowaniem kontroli w każdych warunkach. Konkretnym przykładem tej filozofii projektowania, co znalazło odzwierciedlenie w spocie "Przetestuj mnie", jest automatyczna skrzynia biegów z podwójnym suchym sprzęgłem Alfa TCT, która w stosunku do klasycznych automatycznych skrzyń biegów zapewnia lepszy komfort i sportowe wrażenia w czasie jazdy.

Automatyczna skrzynia biegów Alfa TCT jest dostępna zarówno dla silników benzynowych 1,4 TB MultiAir o mocy 170 KM, jak i dla wysokoprężnych 2.0 JTDM 170 KM. Silnik 1.4 MultiAir TCT czyni z Giulietty najbardziej przyjazny dla środowiska samochód benzynowy klasy kompaktowej. Inżynierowie uzyskali nadzwyczaj niski poziom zużycia paliwa i emisji spalin (5,2 l/100 km w cyklu mieszanym i emisję CO2 wynoszącą 121 g/km) i jednocześnie doskonałe osiągi godne marki Alfa Romeo: prędkość maksymalna 218 km/godz. i czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h wynoszący 7,7 sekundy.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Reklama