/  / 22. Segmentacja rynku - Samochody osobowe i dostawcze - Definicje

Segmentacja rynku - samochody osobowe i dostawcze o dmc do 6t - Definicje

Opracowanie przedstawia aktualnie stosowaną segmentację rynku samochodów osobowych i dostawczych o dmc do 6t przygotowaną przez IBRM Samar

Segmentacja rynku samochodów osobowych i  dostawczych o dmc do 6t, opracowana przez IBRM Samar, dla samochodów osobowych wyróżnia 7 grup pojazdów oraz 10 klas, zaś dla samochodów dostawczczych wyróżnia 6 grup. Podstawowe parametry decydujące o klasyfikacji danego auta w przyjętej segmentacji to: długość samochodu oraz typ nadwozia. Parametrami dodatkowymi są poziom wykończenia i wyposażenia auta. W przypadkach budzących wątpliwość, gdy długość samochodu nie pozwala na jednoznaczną klasyfikację, o przydziale do odpowiedniego segmentu decydują konkurenci danego modelu wskazani przez producenta.

Po rejestracji i zalogowaniu,  opracowanie dostępne  jest  bezpłatnie.
 
Aktualne wydanie
STYCZEŃ 2024
Dostępne formaty :
Dostęp do poszczególnych wydań raportu zależy od uprawnień użytkownika. W razie problemów z dostępem do wydań raportu prosimy o kontakt pod adresem email: oferta@samar.pl
Wyślij zapytanie dotyczące raportu